Bedrijfsuitje Flevoland
Bedrijfsuitje Flevoland met competitie
De meerkamp staat helemaal in het teken van competitie. Het Event kan bestaan uit gemotoriseerde, sportieve en ludieke activiteiten. Elke activiteit duurt een half uur, Dat betekend een korte uitleg, oefenen en op voor de punten. Het ene onderdeel gaat op snelheid de andere op behendigheid. Oftewel: ‘allen voor één' en dan er tegenaan Het best scorende team mag zich tijdens de overwinningsroes te buiten gaan aan champagne. TIP: Geef bij meer team ieder team zijn eigen kleur. Dit bevordert de strijd en de duidelijkheid wie bij wie hoort. Wij verkopen eventueel baseball pets in allerlei kleuren.
De Meerkamp is een kennismaking met de verschillende activiteiten. De Meerkamp in de volksmond beter bekend als zeskamp is afgestemd voor een breed publiek. Ook degenen die niet bekend staan als durfal kunnen meedoen. Samenwerken, communicatie en voertuigbeheersing zijn noodzakelijk.
Bedrijfsuitje Flevoland gemotoriseerd spektakel
Wanneer het bedrijfsuitje niet alleen maar competitie moet zijn, maar dat het bedrijfsuitje ook leerzaam, spectaculair en intensief moet zijn dan moet je voor het Motorspektakel kiezen.
Relaties, personeel of collega's gaan echt ervaren waar bijvoorbeeld een 4x4 auto of Quad allemaal toe in staat is. Daarom doen de activiteiten langer tijdens het Motorspektakel dan tijdens de Meerkamp competitie. Ook zetten we meer materiaal in. En wat is nu niet leuker dan eindelijk eens een anti slipcursus te doen tijdens een bedrijfsuitje. Iets wat je al zo lang van plan was maar waar je nog nooit aan toe was gekomen.
Tevens kan je het Motorspektakel uitbreiden met de special activiteiten: Porsche rijden, Hummerrijden, Skidcar cursus en Carverrijden rijden.
Bedrijfsuitje Flevoland met thema
Thema Events zijn erg in als personeelsfeest of bedrijfsuitje
Alignak; god van stormen, aardbevingen en getijden. Het trotseren van dit geweld kost de nodige inspanningen kan niemand alleen. Hiervoor is een team nodig.
Een bedrijfsuitje eens iets anders dan een standaard programma. Lekker met elkaar actief bezig zijn met het uitvoeren van leuke en ludieke opdrachten. Indiaantje spelen met elkaar (dit moet iets leuker)
Het Kotterbos in Almere of Schiereiland De Maaslanden in recreatiegebied De Gouden Ham (nabij Tiel) zorgen direct voor het 'in the middle of nowhere'-gevoel dat voor dit bijzondere evenement nodig is. Activiteiten op, in en rond het water, waarbij alles draait om teamwork.
Bedrijfsuitje Flevoland
OKAY!, het ziet er in de film natuurlijk altijd fantastisch uit, het leven van een geheim agent. Snelle auto's, de nieuwste technische snufjes, hypermoderne gadgeds, spannende avonturen en altijd succes...
...maar gaat het in het echt ook zo??, Dat weten we natuurlijk niet (het is immers geheim) Bij VVC Adventure gaat het in ieder geval wel zo!!
Vanuit de bijzondere commandopost, een authentieke Londense dubbeldekker, wordt u met uw team op pad gestuurd. Op een groot aantal verschillende - spannende en vaak lastige - missies kunt u hints en aanwijzingen verzamelen. Al deze hints en aanwijzingen helpen u en uw team bij het ontrafelen van het mysterie. Bij deze missies heeft u de beschikking over een groot aantal verschillende voertuigen.
Bedrijfsuitje in Amsterdam
Laten we eerlijk zijn, Amsterdam is een hoofdstad om trots op te zijn. De mooie grachten met schitterende grachtenpanden, de gezellige pleinen en natuurlijk de vele uitgaansgelegenheden maken Amsterdam tot een echte "hoofdstad". Spelenderwijs komen de teams langs de mooiste en leukste plekjes van Amsterdam en krijgen vreemde, maffe, serieuze, inspannende en originele vragen en opdrachten. De oplossingen liggen verspreid door de hele (binnen)stad en zijn nodig om geld te verdienen om aan het einde van de dag het VVC finalespel te spelen. Met behulp van plattegrond, tramkaart, GPS, GSM en een rugzak met inhoud wordt de ideale route bepaald. Maak eens op een andere manier kennis met onze hoofdstad.
Bedrijfsuitje Slipcursus Flevoland
Houdt u uw auto op de weg als het glad is? Wie zijn auto onder controle heeft, maakt het minste kans op ongelukken. Voor de perioden met sneeuw en ijzel: tips om uw stuurmanskunsten te verbeteren.
1. Actieve zit
Armen en benen moeten licht gebogen zijn. Stel stuur en stoel zo in dat uw knieën licht gebogen zijn als u het koppelingspedaal helemaal intrapt. Als u met gestrekte armen een pols bovenop het stuur kunt leggen, staat de rugleuning goed. Geen ellebogen op de deur en klap uw armsteunen weg. Alleen met gebogen armen en twee handen aan het stuur kunt u snel en secuur sturen. Met gestrekte armen achter het stuur bent u in een slip volstrekt kansloos.
2. Kijken!
Kijk zo ver mogelijk vooruit. Liever kilometers dan meters. Zo voorkomt u veel narigheid. Dus bij een scherpe bocht naar links scant u al door het zijraam de situatie die u straks na de bocht zult aantreffen. Bij afritten kijkt u bewust naar het einde van de bocht. Op viaducten en bruggen kijkt u zover mogelijk over de auto's voor u. Als u dit een paar weken bewust oefent, wordt het een automatisme.
3. Nooit loslaten
Laat het stuur nooit los. Pak het vast op 'kwart over negen', steek uw duimen door het stuur pal boven de horizontale spaak. U kunt nu een halve slag maken zonder het stuur los te laten. Dat is goed voor de meeste bochten. Bij een scherpere bocht naar links duwt de rechterhand het stuur de eerste halve slag tot de armen gekruist zijn en dan pakt de linkerhand over de rechterarm het stuur rechts onder de spaak over en trekt het door. Na nog een halve slag staan de handen weer prima. Zo weet u precies waar de neutrale stand van de wielen zit en is het voertuig altijd onder controle.
4. Noodstop
Probeer het rempedaal in een fractie van een seconde door de bodem van de auto te jagen. Niet pompen. De kortste remweg bij gladheid ontstaat als de ABS nét niet in werking treedt. ABS verkort de remweg iets en houdt de auto beter onder controle. Fixeer uw blik niet op de snel naderende filebotsing of boom voor u want dan gaat u die zeker raken! Zoek juist een opening om het obstakel te ontwijken en richt de voorwielen op die ontsnappingsmogelijkheid. Door te sturen als in punt drie is omschreven, kent u de stand van uw stuurwielen.
5. Noodstop met ontwijken
Als een botsing onvermijdelijk is, probeer dan langs het obstakel te sturen. Concentreer al uw aandacht op deze route. Laat tijdens het sturen echter de remmen (ook met ABS!) los, anders raakt u in een slip. Zodra u voorbij het obstakel bent, dan remt u weer krachtig.
6. Rechtdoor in de bocht
De meeste auto's met voorwielaandrijving willen in een te snel genomen bocht rechtdoor. Laat het gas los (niet ontkoppelen!) zodat het gewicht meer op de voorwielen komt te liggen. Zo krijgen ze meer grip op de weg. U verhoogt de grip verder door rustig iets terug te sturen. Dus naar links in een rechterbocht. Doodeng, maar het is de enige methode om de bocht alsnog te redden.
7. Achterkant op hol
Auto's met achterwielaandrijving breken in een te snel genomen bocht aan de achterkant uit. Hier wél ontkoppelen en voorzichtig tegensturen. Liever twee keer een beetje terugsturen, dan één keer scherp. Te scherp tegensturen kan een 'pendule' veroorzaken. De eerste slip wordt gecorrigeerd, maar wordt gevolgd door een tweede in de andere richting. Gaat de auto helemaal dwars, dan wel scherp tegensturen. In alle gevallen blijft u kijken naar de plek waar u veilig tot stilstand hoopt te komen.
Heeft u interesse in een VVC Adventure bedrijfsuitje? Bekijk dan ons assortiment.