Nieuwe uitjes, nieuw logo
VVC Adventure blijft zich ontwikkelen. Zo voor de zomer een korte terugblik op het afgelopen seizoen vol nieuwe initiatieven.
Nieuwe uitjes, breder en nog leuker!
We hebben de afgelopen 12 maanden veel nieuwe dingen kunnen introduceren. Voor ons altijd een beetje spannend: bedenken, investeren, uitproberen en dan onze gasten als keiharde jury! En we zijn dus maar wat trots dat al onze nieuwe attracties hoog gewaardeerd worden!
Sweep Away
"Een doorslaand succes", dat mag onze op Sweep Away geïnspireerde uitje Sweep Away genoemd worden. We wilden de kick van Sweep Away voor iedereen beschikbaar maken. Dus het moest iets veiliger, stukken droger en toch net zo spectaculair! De gouden greep was van water lucht te maken: luchtkussens! Onze gasten vinden het geweldig maken in grote aantallen gebruik van dit onderdeel op het VVC terrein.
Personeels avonden
Om een nog leukere afsluiting te krijgen na een mooie dag vol actief vermaak hebben we drie bedrijfsuitjes uitgewerkt:
- Ik hou van Holland
- Wie is de mol
- Het foute feest
Gegarandeerd veel pret aan het einde van een mooie dag. Uiteraard ook los te boeken.
Vrijgezellenfeesten
De vrijgezellenfeesten hebben een ware make over gehad. En dat geldt nog meer voor de vrijgezel. Geïnspireerd op thema's als Superhelden, Jackass en Geschikt-ongeschikt maken we het de vrijgezel een beetje lastig maar is het vooral bijzonder leuk!
Ook voor vrouwen!
Breder aanbod > beter logo
Het bredere aanbod vroeg ook om een beter passend logo. We zochten iets waarbij ons motto "Bij ons is iedereen een held" goed wordt uitgebeeld. En iets wat past bij alle soorten activiteiten. En vol trots presenteren we onze nieuwe huisstijl aan de wereld:
En met dat logo beloven we u ook: We blijven ons vernieuwen met meer leuke uitjes voor onvergetelijke momenten!