VVC-Adventure binnen uitzending Made in NL
VVC-Adventure was afgelopen maand te zien in het SBS-programma Made in NL; het geheim van de smid. In het programma vertellen gepassioneerde ondernemers en vaklieden over hetgeen dat hen drijft. VVC-Adventure eigenaresse Sabrina IJbema vertelt in de uitzending van 11 juli enthousiast over haar drijfveren, werkzaamheden en de (toekomst)visie van VVC-Adventure.
Benieuwd naar het fragment waarin Sabrina IJbema vertelt over haar drijfveren? Bekijk onderstaand fragment afkomstig uit Made in NL: Het geheim van de smid.
"De bezoeker staat voorop"
Volgens de bevlogen IJbema is het belangrijk om te weten wat een klant van een bedrijf wil. Ze vraagt zich dan ook steeds af hoe VVC-Adventure zich kan vernieuwen. Daarbij staat de doelgroep voorop: Wat willen de mensen, wat willen ze van jou en wat verstaan zij onder een leuk dagje uit? Het zijn vragen waar het bedrijf dagelijks mee te maken krijgt. “We willen eigenlijk voortdurend met de laatste vernieuwende trends meegaan en dan toch ons eigen tintje daar aan geven”, aldus IJbema.
Het begin van VVC-Adventure
Het bedrijf is gestart als autorijschool en bij de overname van het huidige terrein heeft VVC-Adventure zich verder gespecialiseerd in gemotoriseerde onderdelen. Vandaag de dag is VVC-Adventure marktleider op dit gebied. Het terrein bood echter ruimte voor veel meer activiteiten en zo geschiedde. Tegenwoordig zijn er ook spellen, hindernisbanen en is er de mogelijkheid om een hapje te eten. Lees meer over VVC-Adventure.
De toekomstvisie van VVC-Adventure
Door te luisteren naar klanten en door de bijbehorende wensen te vertalen in nieuwe projecten is er steevast voor iedereen wat wils bij VVC-Adventure. Wat onderneemster Sabrina IJbema voor de toekomst wenst? Dat ze nog heel lang door mag gaan met VVC-Adventure en dat klanten net zo enthousiast over het bedrijf zijn als dat zij dat is.
Het terrein van VVC-Adventure